; Daily fact

Idag blev det en väldigt kort dag. Slutade runt elva snåret efter en lektion. Den lektionen jag mest hade fasat över, men jag kan säga att det gick ganska bra :) HAHA. bara att lotta och jag itne riktigt hade om ämnen som det skulle vara, emn skitsamma. Efter skolan skulle jag luncha med tove, och lotta hängde med. och under den tiden då lotta och jag skulle ta oss från skolan till stan och sedan gå lite på stan innan vi skulle möta upp tove, då hände det riktigt mycket och pinsamma saker, jag skäms! jag ahr aldrig skämmt ut mig så mycket, fy fasen, det var pinsamt, trodde jag skulle dö (a) hahahaha!  menmen, Efter att ha lunchat med tove gick Lotta och jag på stan till halv fyra, då jag tog bussen hem.
Det blev faktiskt lite shopping för mig, men jag har ingen aning vad jag ska ha på mig i morgon än, det är ju spring break då! Ohh, fy fasen vad kul det ska bli!
 Men iaf, jag shoppade en hood tröja, ett par spetsleggings och en randig tröja!

Nu ska jag städa mitt rum och tvätta alla mina kläder och sen kanske plugga! i kväll kommer kanske mys! :*
PUSSDÅ!
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: syrran maria bara...

klä dej varmt...på kvällen...för fy satan va kallt de är ute nu i kväll....kan bara tänka mej imorgon då...

jag behöver med leggings...få väl fixa de imorgon...kanske...jaja...puss på dej syrran...kanske...eller vi lär ju synas imorgon...kul...kraaaam

2009-05-29 @ 23:10:08

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0