; festttttttttt igår jao

hej..
Igår var det fest, det var ganska lyckat, fast vissa kom oinbjudna som vanligt. Men dom fick några blickar av mig och mina vänner. höhö. Det var roligt.
Det var ganska mycket folk ockdå,vilket jag inte trodde skulle komma, det var najjjz, men det var lite saker som inte var så bra, typ som att två glas förstördes och en kruka åkte i golvet, men den var hel, som tur var (Y)
Bilder kommer senare då jag orkar lägga in dom ;> hihi.

Nu ska jagtorka bordet och sen slappppa.

FÖRRESTEN, NÅGON IDIOT SNODDE MIN HUNDRALAPP!  GE TILLBAKA DEN & JAG VET VILKA SOM VAR I MITT RUM.!! jävla fittor! ;<<<

/madde

Mina Kommentarer
Postat av: Jennie

förlåt för glaset :(

2009-05-03 @ 14:32:25
Postat av: ebba

TACK för en fett trevlig kvälllll

2009-05-04 @ 00:59:19

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0