; hos jannninen

Hejjjj..
Nu sitter jag hos Jannie, fast hon äter just nu & jag sitter här. himla trevligt. hähä. Det är sol ute idag och det gillar vi ju självklart!  Eller hur?

I går blev det en hemma kväll för mig, jag skulle egentligen varit med hukda&L8 men så blev det inte. Så jag stannade hemma och kollade på film till elva då halva sverige kom hem. Så fick man inte en tyst minut förrän alla hade gått och lagt sig. hähä. (a) jag ska inte klaga, men det är skönt att vara ensam i blnad faktiskt! ;>> Ännu en natt somnade jag med mobilen i handen och ett halvt skrivet sms! Good for me! ;>

Jannie är knäpp. Men det var ju ignen nyhet iofs! :)  Btw, hon har bakat en tårta till mig, säger vi :D  den var goooood! mums!


nu ska jag vara social.
PUSSDÅ!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0