; Hur kul får man ha?

Ja, det är frågan..
Jag och tove gick nyss ut i köket för att äta toast, men jag kan säga att så långt hann vi inte, jag började bläddra i en tidning och bredvid låg en eyeliner. Ja, kan ni tänka er hur det slutade? Två blåsta tjejer, två pennor och en tidning. Ja, precis, vi började måla i den, allt från mustacher till snoppar. Ja, barnsliga tänker ni, men det är såhär två trött och hungriga tjejer roar oss en tråkig torsdagskväll i vassmolsa. Jag kan säga att vi stod nästan dubbelvikta av skratt, men sen kom mamma och hon skulle sova och ja.. då var det roliga slut. Haha, det var kul så länge de varade :D
tove är bäst <3


Mina Kommentarer
Postat av: tove

HAHAHHA! du& jag i ett nötskal< ME LOVE.

2009-05-28 @ 22:53:48
URL: http://lifeoftove.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0