madde är....

helt okej! hahaha.
Lotta som skriver nu :D vi hade mysigt igår, monstermegamysigt!! Vi bestämde att nästa gång det är logen så drar vi dit, nu hade vi lite panik med allting och tillslut stannade vi hemma. Vi kollade lite på film åde, och jag skrämde henne med mina kalla fötter så hon inte kunde somna sen! Idag vaknade jag 7578532 gånger på morgonen medans madde sov och inte ville gå upp.. men vid typ elva tvingade jag henne att vi skulle gå ut och sola, och hon gick med på det. Men det va massa molnigt så vi blev sura och gick in. höhö. Och nu sitter vi här och kollar på hur bra alla bästa vänner passar  varandra på mtv. Och stör oss på en jävla flugjävel!! Den är skitstörande och surrar över våran cola och godis! åååh! Aja hoppas alla hade tråkigt igår på logen.............. slösade massa massa pengar eller något. Och blev nerslagna!! Eller för fulla och gjorde bort sig och spydde! :D

AHAHAH! och vi såg några hatade personer igår... Nästan synd om en av dom. inte!
Jag gillar madde och madde gillar mig :D HEJDÅ!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0