; onödig fakta

VEM
Vem är i rummet med dig? ingen :)
Vem fick du senast sms av? phillllle
Vem tänker du på nu? ingen just nu, bara plugget ;oo hahah
Pratade du senast i telefon med? L8pottan
Vems hus var du senast i? Lottas kanske ^^
Sa du senast jag älskar dig till? jag vet inte, höhö
Vem önskar du var med dig nu?  bra fråga
Vem är din favoritsläkting? alla :D
Vem i din skola går dig mest på nerverna? HEHEHE

 

VAR
Var går du i skolan? KAGG
Var är din telefon? här framför mig :)
Var är din mamma? vid sin dator. hihi
Var sover du? i min säng :D
Var handlar du mest? vet inte :D
Var fick du tag i tröjan du har på dig? köpte på vila ;D
Vart åkte du senast bil? från kalmäääh
Var i ditt rum är du?i mitten., HÖHÖ

VAD
Vad åt du senast? snitzel
Vad drack du senast? juice (Y)
Vad är det för färg på dina byxor? mörkblaaau
Var är den närmaste saken som är blå? en lampa :D
Vad gillar du mest med skolan? vännerna
Vad har du på fötterna? strumpor & ett plyyser
Vad är din favorit färg? gul, dum fråga va?
Vilken film såg du senast? hundtricket xD
Vad hör du just nu? musik

 

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter? njaa
Sovit i en annan säng? yyeppp
Hånglat på en bio? jao
Hånglat i skogen? yeah
Tyckt att din kusin är het? nä. haha
Sovit naken? jappp
Kört över hastighetsgränsen? hehe, med moppen (H)
Målat om ditt rum? jaaa
Dansat framför en spegel? yes
Fått hicka? haha, japp
Dumpat någon? japp
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Typ
Varit i slagsmål? Nae
Smugit ur ditt hus? Japp
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja
Hånglat med en främling? Japp
Älskar eller saknar någon nu? japp


Mina Kommentarer
Postat av: kait

Jätte mysig blogg!

Jag vill ha tips från DIG!

jag vill ha en pojkvän till sommaren, och jag vill veta vad ni tycker, då min erfarenhet sviker... så om du känner för det svara jätte gärna på dessa frågor;



http://kait.blogg.se/2009/may/i-dont-wanna-be-inlove.html



Kraam!



(om någonannan än bloggägaren läser detta, så blir jag lika glad om DU svarar på frågorna, it's about LOVE...;))

2009-05-28 @ 00:32:53
URL: http://kait.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0