; skolanådedåva

ge mig mat.
jag vill ha mat.
jag är hungrig.
mat mat mat mat

och det är tur för larskaggskolan att det är god mat idag. Deet gllar vi.,

Bara för att min klass är såååååå underbar ska jag skriva vad alla gör ;D Så Lotta har ngt att läsa.....

Jennie och Amy jobbar om Konstmuseét
Lotta gör facebooktest och blir besviken på svaren.
Julia skickar meddelanden till mig på facebook.
Maria gör inget :D
Martina, Marhukda och Emma pratar skit.
Joel & Elin stirrar in i datorerna.
Mathilda och rebecca gör samma sak.
Ida sitter ensam, för Elin gick ut,.
Emma tror att hon är cool och vet inte hur google stavas
Emmelie sträcker på sig
Ica skriver.
Sofia & Emma kollar på Youtube klipp.
Nu kom Elin in igen ^^

och jag, jag skriver deetta skiten.
Vår klass jobbar bra.


här kommer en bild som jag och lottis tog för mindre än 5min sen :)



mums! <3
/MADDE

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0