; 2009 maj 18

Hej.

Jag har kommit på att jag inte orkar skriva så mycket i bloggen längre, höhö. Det är typ L8 som tvingar mig. HÖHÖ. Men det är ju trevligt att någon tycker om min blogg. ;D Om någon ville anteckna så har jag varit hemma idag, pga att jag mådde piss på morgonen och att jag nästa spydde, inte okej! Så jag valde att stanna hemma. Vilket var ganska gutt, fast jag vaknade typ av att jag fick sms hela tiden & att det spöregnade, men det var härligt att bara vända sig om och somna om! GUTTJAO!

I morgon blir det super mkt plugg vill jag lova. Måste göra klart samhällen med L8P8, sen även svenska tema arbetet med Jennie. Bläääh, jag orkar inte och jag ahr itne börjat på ngt av det. Plus att jag ahr en cp bilduppgift också, inte okej! & Omprov, höhö. japp, jag ligger lite efter alla andra. weeehuuu!

I Fredags var det redovisning efter reklamveckan, vilket gick åt skogen., hähä. Vi, eller inte vi, en i vår grupp hade glömt att ända en bild till pdf format så vår redovisning tog 2 gånger så lång tid....... och det var tvåor & treor som satt och väntade & självklart skulle jag prata om den saken som vi hade glömt att ändra, så jag blev ju bara nervösare & nervösare men tillslut gick de la fint. eller ja, man får kalla det som man vill. Jag tyckte rekalmveckan sög, jag ville ha en bättre grupp, fast hukda var bäst! Men jag måste säga ett stort grattis till Jennie, Sofia, Martina, Nina & Ica som vann guldankan, och man brukar ju inte säga att de bästa vann, men nu var det faktiskt så!  så, GRATTIS!

Det blev ett långt inlägg, höhö. men det är ju ruuligt. Men en sak som är sorglig är att jag itne har några nya bilder, alla är gamla som stryk :DD  haha, för jag har varit väldigt icke-ego på sista tiden och inte orkat ta nya bilder. höhö! Så, nu vet ni det :)

Jag tycker tove är förjävla cool, inte alla som har kissies kille på msn! HÖHÖ!
hejdå och tack för mig.
/madde

BTW, lite bilder från gotland hittade jag allt, här kommer några av alla 500st :)


toves finfina öga ;*


maddie aka tuffingen med sina målarhandskar (y)


bror &toväää


en dörr. HÄHÄ


MAMMUT! ;*


PUSS PAPPUT! :*

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg varje dag så om du slutar blogga så blir jag tvungen att ringa dig oftare..vilket iof inte är fel..man pratar ju för sällan nu när det finns internet & sms! Kram/Syrran

2009-05-18 @ 20:03:05

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0