; äckliga valborg

Hellu.

Sorry för dålig uppdatering, men det har verkligen varit fullt upp tills nu!  haha! Jag kan berätta om gårdagen. Om ni inte vill veta är det bara att hoppa över detta stycket :)

Gårdagen började med att jag vaknade av att tove skrek har jag för mig, då var klockan 09:45 och satt i gång datorn och bara chillade och mathilda låg i sängen och sov som en gris. Sen vid ett när mor och far hade åkt sin kos var det dags att städa bort alla katthår så att Maria aka Kattalergikern skulle kunna komma till mig. Sen började jag och marhukdan med maten och vid två tiden kom Maria(hon överlevde :)))) & Lottapotta. Dom hjälpte oss med maten och så & sen vid 3 kom emma och vid halv 5 kom martina.  Innan 5 hann vi äta både förrätten och varmrätten som var väldigt gott (Y)sen åkten maria hem till sin petter typ :( sen vid typ kvart i sju tog vi bussen in till staden, vilket vi aldrig skulle ha gjort, för det SÖG i stan, och var riktigt kallt. Så alla gick och satte oss på Corner där halv kvällen spenderades. Men sen gav vi oss ut på stan men då åkte martina & emma hem. Då var det bara jag, mathilda & lotta kvar, vi gick runt i parken och hittade inget roligt folk alls. Så vi tog bussen vid tjugo i 12 till ljungbyholm, där vi fick GÅ 4km i kyla med fötter som gjorde ont. Men vi överlevde de & det tog 40 minuter sen var vi hemma och väl hemma satte vi oss och pratade igenom kvällen och åt fläskfilé. ;DD Sen kröp vi ner i mammas och pappas säng och sov till 10 typ eller ngt :)

Valborg sög, men jag hade underbart umgänge ;D kunde inte hittat bättre!

I dag har det inte hänt så mycket, varit mest en chill dag, jag, mathilda & tove solade lite. Sen har vi även köpt kina mat och blivit tjocka.

Nu sitter jag ensam hemma för bror&tove är hos pierre & Lotta&Mathilda har åkt hem. Men dom kommer i morgon, för då blir det partaj! hihihohohohoha!

Nu orkar jag inte skriva mer, för ingen bryr sig ändå :DD


hukdabby & jag <3


jag&lottapotta<3

bara för att jag är så generös bjuder jag på en bild på mig med. HAHA!

lottas näsa där vid min kind om ngn ville anteckna :)

POUSSS!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0