apdag

dryg dag.
jobbig dag.
dålig dag.

hade två lektioner, men jag trodde att jag skulle avlida. Foto och Bild och Form hade jag. Nu tänker säkert ni "men det är väl kul?" "Vadå, vad är det för fel på de?" Jo, jag ska berätta...

Foto var faktiskt helt okej. men betona hela okej.
fast det var sjukt mycket teori, massa att skriva. och det var inte okej, ingen rast fick vi heller. uuueh.

Bild och Form, ni hade förstått om ni var där, läraren var helt bakom flötet, jag menar VEM bryr sig om vilket håll fibrerna i pappret ligger? inte jag iaf. Han var iaf helt bäng. Vi skulle vi göra en loggbok och självklart skulle det vara på den krångligaste viset av alla vis som finns.. underbart... ännu en gång, han hade inte alla hästarna hemma.

Sen kom jag hem och åt lite, sen var det dags att övningsköra, vilket självklart inte ville vara på min sida heller idag. fy. tänker inte säga vad som hände, men jag fick panik.

de ända som var bra idag va att vakna upp bredvid älskling.

Pussdå!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0