myspys&foto

hej bloggen! mhii!

I går bloggade jag inget eftersom jag åkte till sara direkt efter skolan. Det var väldigt härligt att träffa henne igen eftersom det var år och dagar sen sist. Vi köpte pizza och satt och mös framför en film. det var kul! :)

Idag började dagen med att sara säger "MADDE BUSSEN GÅR OM FEM MINUTER." Då springer jag upp i sängen och börja klä på mig men efter några sekunder säger jag till sara: "gick den om fem minuter eller 25?" så svara sara "25... hahaha" Jag kan säga att jag var ganska mycket uppe i varv just då, HAHA! men sen tog jag bussen och satt på den lite mer än en timma. När jag kom till stan gick jag till Harrys, där mammi jobbar och hjälpte henne lite.

Sen sljutsade hon mig till skolan och då hade jag foto och Julia och jag tog massa kort, vi är näästan klar med alla uppgifter, vilket jag tycker är underbart. Det börjar gå lite bättre för mig nu på foto, tummen upp på det!

Efter foto var det lunch och efter lunchen tog jag min tripp hemmåt.

Nu ska jag plugga på projekt och företagende, jag dör så tråkigt är det, men det är väl bara att bita ihop. :(
I kväll efter träningen kommer älskling hit. jag långtar något sjukt efter honom!

Nu ska jag ta ett glas iskaffe sen måste jag plugga! PUSS!


sidoljus -  JULIA


blixtfoto - av julia


lis&jag. höhöhöh. kolla mitt fake leende, jag var nämnligen tvungen att le :D  haha!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0