FILM&MYS

hej bloggen! mhii!

Idag var det skolan från 8.10 - 16.40, jag var lagom trött när jag kom hem alltså, det kan jag lova. Julia eller om det var någon annan räknade ut att vi hade suttit vid datorn NIO timmar idag, jag har en känsla av att det inte är så bra. haha! När dagen vad slut dunkade mitt huvud ganska rejält så jag tror mitt huvud höll med mig där.

I morgon äre fredag och då börjar dagen med graf. u-n-d-e-r-b-a-r-t.
hihi, ville bara säga det åde då va.

Nu, eller strax ska Philleälskling och jag sätta oss vid tv:n med chips och godis och kolla på Click som börjar nu vid nio. Ha en bra kväll.

Pyss.



julius och jag inne i studion igår.
HEHE

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0