HÄLJ

städa
bädda


det är vad jag håller på med just nu, fast det är faktiskt ganska kul (???)  ;oooo

dagen har varit okej, började med graf och asså, jag älskar det, de är verklgien de jag vill hålla på med i framtiden! :D Sen var det mat & 3h håltimma där det inte gjorde någonting(?) HAHA. eller jo, vi planerade insparken... sen var det idrott sista timmen, usch, trodde att min hals skulle dö. Men jag överlevde, kom hem samma tid som alla andra dagarna denhär veckan, undefär, tog 16:40 bussen, som vanligt :)

jag är sjukt trött fast vi inte gjorde alls mycket på idrotten, vi hade orientering. usch.
nästa vecka är det typ två idrottsdagar! ;<<< hoppas att jag överlever!

Nä, men nu ska jag fortsätta att städa åde, kul med uppdatering iaf? hahh....

nu ere HÄÄÄÄÄLJ!! :D


dagen innan skolan hade vi tjejkväll, bilden är därifrån :)

Mina Kommentarer
Postat av: SYRRAN MARIA

du e sååå söt. puss på dej

2009-09-05 @ 09:27:24

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0