hej onsdag

nu ska jag krypa ner hos min älskling, och myselimysa och sova.
i morgon är det skolan igen, men ett plus! det är graf, de är de jag längtar efter varje vecka!

förresten, idag hade jag prov, jag gjorde det, men de gick sådär ;o
"Pannkakor Utan Vetemjöl Tack" = P U V T = förkortningar till viktiga ord till provet! haha!
Vi har även tagit kort i studion idag! WIHA ;*

Efter skolan var jag på stan med lottis och sen åkte jag med maria till nybro där min phille hämtade upp mig och sen åkte vi hem till hans mor! Där vi ängnade minst en halvtimma att prata spöken, nja, inte okej alls ;O läskigt vare.

men godnatt sötnosar!


Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

Din nya design är feeedt najz!



visst är madde bäst?

2009-09-24 @ 19:48:30

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0