städsöndag

madde städar nu. wiha.
jag blev helt peppe på det förut, men nu är det tråkigt. HAHA. men måste nog städa klart snart. Dammsuga också ;<  och tvätta. fast jag måste säga att jag känner mig ganska duktig :)

helgen har varit underbar ;* i fredags var det bio med älskling, i lördags var älskling och jag hos hans mor, vi gjorde inte så mycket, bar lagade mat och hade mysigt. idag har jag vari i stan med mami & papi, vi har även varit på ölandet. sen på bauhaus där jag inhandlade mig en taklampa! väl behövligt. Nu är det bara färg till skrivare, en väska och lite kläder sen äre jag nöjd :D haha!

nä, nu måste jag städa för snart kommer älskling! PYSS!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0