puss

hellloj!

Skolan idag var allmänt segsegseg, men vi slutade faktiskt två timmar tidigare, tack lasse! Men det är väl enda gången gissar jag på. När jag kom hem blev det några huvudverkstabletter och mat! Det var brabra, för mitt huvud mår ganska bra nu. :)

Måste bara säga att jag lever verkligen i himlen, jag har världens finaste pojkvän och det är faktiskt inte många som få ha det, och jag är lyckligast av de lyckliga. Han är verkligen värd allt, det finns ingen som honom, han är verkligen guldvärd och jag älskar honom något otroligt. jag är glad!
Nu ska jag mysa i älsklings tröja och vänta på att han kommer hit.
mitt hjärta<3





Mina Kommentarer
Postat av: Martina.S

Så härligt att höra att du mår så bra, då blir mitt hjärta varm! Kram!

2009-09-07 @ 20:17:13
Postat av: sara

Jag är så glad för din skull, madde. <3

2009-09-11 @ 13:28:11
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0