feelin'good!

Hej!

Kan börja med att säga att gårdagen var väldigt trevlig (y) I Natt sov jag nästan inget alls, så jag var sjukt trött när jag skulle upp vid fem och jobba, kände mig mest som en zombie. haha! Jag skar mig på en kniv när jag skar tomater, de såret gör fortfarande ont. inte okej alls.. : ( Men annars överlevde jag morgonens bravader.
Sen har lotta och jag haft en instruktör på gymmet idag, så nu vet jag exakt vad jag ska göra, det känns så jävla bra alltså :D nu ska det byggas på muskler och försvinna fett! Wie. Feelin' good!

Nu ska jag gå och lägga mina trötta ögon någonstans och fråga om någon vet vart man kan hitta pigga ögon.. någon som vet?

Hej på ett tag : )


en suddig mobilbild från sthlm när jag var där med klassen i november.

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0