HEHEHEgrattisimorgon

hej.
jag har träningsverk i HELA kroppen. känns att jag tränat iaf, vilket är gutt, men jag kan knappt gå :( plus att jag har blåsor på fötterna, sjukt ont!  Men jag är glad ändå, iaf lite.
Jag har jobbat idag också, kan säga att jag är sjukt slut i hela kroppen. jobbbigt.

I morgon fyller lilla plutt mathilda år. 18 hela år, man börjar ju undra liksom? jag trodde hon var 14, men nähä! Blev typ jätte chockad liksom. shiiiiet. fast hon är liten, ja.. det är hon! och i morgon äre dags för LASEGAME (H)  jag kommer inte äga, men de gör inget, jag är bäst ändå. man få ju vara snäll mot mathilda, eftersom hon fyller åt, hon måste ju vara bäst liksom. HEHE

hejdå då...

 

 

GRATTIS PÅ MATHILDA I MOOOOORGONNNNNNN!!!!!!!!!!!!!! :D


Mina Kommentarer
Postat av: Mathildaaaaaaa

MAAAAAAAADDE!!! HAHHAHAHAH!! va fan är det för bild ?? xD Men taaaack antar jag?? :D:D:D:D:D ikväll ska jag skjuta ner dig som bara den ska du se :D:D PUSSSs<33

2010-04-11 @ 12:23:17

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0