lista!

Jag är beroende av - tuggumi, mobilen ;D
Jag gillar - att vakna med någon bredvid sig ;*
Jag äter - oftast ingenting
Jag säger ja till - pengar ;D
Jag ger mig sällan in i - diskussioner
Jag är duktig på - att säga saker som man inte borde.
Jag stör mig på - vissa männsikor
Jag läser - bloggar, annars inget.
Jag är vackrast - på morgonen, not
Jag skrattar åt - mina dåliga skämt.
Jag är en typisk - skämtsamt månniska ^
Jag har aldrig - mått så dåligt som jag gjorde för tre dagar sen.
Jag är lycklig - när jag får som jag vill
Jag trivs inte - ibland getingar ;o
Jag är dålig på - matte. haha!
Jag är rädd för - att blir ensam.
Jag älskar -
mamma!
Jag uppskattar - folk som salar sanning!
Jag tror på - mig, ibland ;D



Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0