måndagtisdagonsdag

Hello!

Tänkte att jag skulle försöka skriva ett seriöst inlägg här. Får väl se hur det går. Veckan hittils har varit ganska rolig faktiskt och väldigt slapp, vilket de oftast är på media, fast när alla lärare bestämmer samtidigt att de är dags att ha prov och typ tjugo läxor per dag, är de itne alls chill. men det är okej nu.

I måndags fick jag och jennie oss ett riktigt skrattanfall, Vi var inne i skolans pannrum och tog massa kort. (lärare ville att vi skulle vara där inne) Det finns typ massor med konstiga rum och ugnar.. Men så använde vi slavblixtar (ja, de heter så, man kan ställa dom vart man vill, där det är dåligt ljus) Jennie skulle takort och jag skulle vara modell, hon ställde slavblixtar lite här och där och en blixt ställde hon på en stor grå sak,(det visade sig vara en ugn) eftersom blixten var med i bilden sa jennie till mig att jag skulle flytta in den lite mer så den inte syntes och då ramlade den rakt ner i ugnen! Både jennie och jag kollade på varandra och fick världens skrattatack, men två sekunder senare fick vi lite smått panik men skrattade fortfarande, för den dära blixten kostade ju lite pengar! Så vi började gräva i den dära ugnen, jag höll på att spy för att de luktade verkligen illa där i. Efter att vi fått upp blixten och två batterier klarade inte jennie och jag länge, så vi fick be emmelie om hjälp, hon tog upp batterierna med locket till blixten är fortfarande borta, det är ett mysterium.  Men kul var det! Tror inte ni kommer fatta hur roligt de var eftersom ni inte var där, men de var ett minne för livet, som när jennie och jag är 93år kan jag säga; "jennie, kommer du ihåg slavblixten i ugnen?" och både kommer skratta!  fint minne, fint!

I tisdags var det foto igen, de var ganska chill, eftersom vi gick efter halva lektionen typ, lasse var inte glad antar jag. Haha! men det får han tåla. Sen hade jag trafikantkunskapsprov vilket jag känner att jag blev nöjd med  :)

Idag fyller lille Noah fyra år, så mamma hämtade mig efter skolan så vi åkte dit. Han och Rasmus var hur stimmiga som helst. Och de fanns massor utav fika så jag blev helt jättemätt! Marias muffins var en riktigt 10 poängare, de borde ni testa, tror jag åt fyra eller fem! Mums!

Snart blir de plocka ur tvättmaskinen och sedan ta en dusch,
havee a nice daaaaaaaay!




PUSSSS!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0