single!

HAHAHAHA!
Dagens roligaste

Erik grönwall är nu singel, kan ju säga att de flesta av sveriges befolkning tycker nog att det är en lättnad, right? För hon var ju bara pinsam där uppe på scenen under låten "higher" under idolfinalen. Jag fick en känsla att hon var ett steg för mycket.
Men nu är detta min åsikt och min blogg.

Och på nätet startas Facebook-gruppen ”Vi som skämdes för Idol-Eriks flickvän”. Gruppen får över 16 000 medlemmar.
Fyra månader senare är förhållandet nu slut.
– Det bara blev så. Min karriär har inget med saken att göra, säger Erik Grönwall till Nöjesbladet.

 

Det bara blev så? Varför kan du inte bara säga att hon var too much? :D Eller att du tröttnade på henne som hela sverige gjorde efter 2 min av henne på scen.
Kul, kul iallafall.

 

"han-är-min-greppet"
synd att de inte höll längre.. janina: )

 

(bilden är från aftonbladet)



Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0