galet snygga pojkar!



Finfina Heath Ledger, han var med i 10 things i hate about you, vill ni se den hunken kolla på den filmen eller varför inte The dark Knight, där han spelar jokern. Han är en mumsbit iaf!




Snyggingen från serien Entourage!


Han är kan man se lite överallt som i One thee hill(serie), House of Wax, A Cinderella Story med mera!
Galet snygg.



Åh... snygg! Han skrev jag ju om för något inlägg sen, han är med i Step up och typ en scen i step up 2. Han spelar även huvudrollen i Dear John.


Fotbollshunk, snyggsnyggsnygg!


Lite pinsamt kanske, alla fjortisar tycker att han är snygg, men just för stunden får jag vara en av dom, för jag kan inte neka att han inte ser bra ut.


Min pojkvän ju! Som ni vet är han med i Twilight och han är bara snyggare än snyggast. haha!



Mumsmums! Desparate Housewives lovers känner nog igen denna snygging eftersom han var med i någon säsong där. Han spelade ju även John Tucker i filmen John Tucker must die.



Jude Law har varit med i ganska många filmer så som Sherlock Holmes, The Holiday, Alfie.



Han är främst igenkänd från A Walk To Remember, där han spelar den tuffa Landon Carter.



Snyggingen från Prison Break som han mest är känd från.


Självklart måste jag ha med en fjortis-snygging till och det blir ju självklart Zac Efron, han har spelat huvudrollen i High school musical, et var tre filmer om jag har rätt. Sedan har han med i Hairspray också en musical och senaste filmen med honom är 17 again.



Det finns massor av fler snyggingar som jag inte har tänk på just nu, men här har ni ju även lite filmtips (fast alla är inte bra) men ändå : )


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0