galet trött!

känns som om jag inte sovit något alls i natt? Fast jag antar att jag sov några timmar, sista jag kollade på klockan var den 01:05 nästa gång jag kollade var den 05:03, men kändes som jag blundade en sek och sen var klockan fem. haha! galet. Känner mig inte alls utvilad vilket suger.

Innan jag somnade igår vad jag sjukt sugen på cola, gissa vad jag drack när jag vaknade? haha! Gott vare. : )

Om en stund går bussen, så jag får sitta och vänta en stund i stan (45min;/) för att mina bussar går så himla dåligt ;o Det suger också. Men, riskettan idag, från 08:45 till 12:00 sedan ska jag träffa Elin! : )

Nu måste jag göra mig i ordning.
Puss!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0