grubbeligrubbel

Jag är ganska trött och ganska varm, men om jag öppnar fönstret kommer alla äckliga mygg in och vill bita mig när jag sover. Så det får vara varmt : ( Fun stuff to know?  hehehe

Idag hade jag tänkte att en ny design skulle komma upp, det är bara det att jag fick hjärnsläpp när jag satt där och höll på med den så det blev bara en röra. Funderar på att ge de ett nyss försök i morgon : ) Hoppas det går bättre!

Jag har kommit på att jag är försnäll mot människor, de är väl inge bra? Visst äre bra att någon är snäll, men jag känner mig som... jag vet inte, onödigt snäll ibland när man inte får något tillbaka. Tror jag ska ändra lite på mig, mot dom som inte förtjänar det iaf.

jag grubblar? orka : D
Tror jag gör en lista som får tiden att gå. hihi.
pus


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0