listajävel : DD



lovar du att vara ärlig:
yemään
Du heter: madeleine romin
Smeknamn: made, madde, madälän, romin osvvvvvvvv
Låt just nu: tommy-gun
Beroende av: mobilen  
Favoritkaraktär(er) i bok: don't know!
Vem behöver du mest just nu? någon att mysa med juu, elin ville inte komma hit : (
Vad tror folk om dig? jadu, vad tror dom om mig? ;o
Stämmer det? jag vet inte, för jag vet inte vad de tror?
Vad får du oftast komplimanger för? hååååret ;o
Vad säger du för att imponera på någon? hej, jag heter madde
Hur imponerar man på dig? hm.. de märks då? :D  
Brukar du skratta för dig själv? det är gutt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? orkar inte kolla : DD

Vilken är din favoritmålning?: vilken fråga? ;o
Vart bor du: i ett gult hus :D
Trivs du där: ohyeah
Äger du några converse: yeee
Festar du mycket: ibland
Sprit, cider, vin eller öl: sprit & cider ;D
Brukar du bli för full: inte längre, jag tar hand om folk istället : )
Vad har du för mobil operatör: halebop!
Är du allergisk i mot något: ja, dig.
Har du haft sex idag: neje
Nästa mål i ditt liv: jobba med något som jag tycker är kul
Hur svarar du i mobilen: halååååååå
Vem ringde du senast: veeeeeennne
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? kommer inte ihåg : D
Antal timmar sömn inatt: för lat för att räkna :D
Sov du ensam: ja ...
Tycker du om din pappa: jep
Brukar du komma i tid: bara för att jag är bäst gör jag deee
När mår du bra: när jag är lycklig
När blev du fotad senast: lördags
Hur känner du dig nu: trött, förvirrad och besviken
Vanligaste färg på dina kläder: många:D 
Vad tycker du om fötter: usch.
Är du smart: när jag vill
Är du aktiv i skolan: det berer på hur man ser det.

Vad saknar du: få en puss i pannan innan man ska sova, eller vakna och veta att någon man tycker om ligger bredvid en.
Hade du en bra kväll igår: vad gjorde jag igår? 
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: jaoooo
När brukar du gå och lägga dig: när jag är trött
Är du blyg: de händer ibland.
Sysslar du med någon idrott: nooo.
Vill du hellre ha mail än brev: jatack!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: yepp.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: rätt mycker nu för tiden ;o 
Har du spytt offentligt: once
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: smsat 80000 sms på en kort tid till samma person.
Vad skulle du göra om du vore det motsatta könet för en dag: runka
Är du nöjd med ditt liv: duger
Om inte, vad vill du ändra på: lite saker
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: njeee
Är du bortskämd: sådära : )
Vad gör du i morgon: vet inte ;o



Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0