tidsfördriiv

1.Vilken stad bor du i? Kalmar
2.Vad är sommarens hetaste planer? tror inte de blir några heta planer, bara att försöka få körkorten innan vintern ;)
3. Favoritoutfit en varm utekväll? klänning eller shorts och linne
4. Filmkväll eller bio? beror på humör och sällskap
5. Någon sommarflört? kanske det
6. Senaste drinken? no idea . haha

7. Blir du lätt brun? nja, bättre förr : D  haha
8. Härligaste stranden? böda : DD

9. Ska du på någon festival denna sommar? rixfm?  hahaha!
10. Sommarens favoritdoft? venne ;D
11. Saknar du någon just nu? tyvärr ja
12. Sportar du mycket i sommar?mer än vad jag brukar ^^
13. Sommarens topplåt? we no speak americano måse jag säga
14. Vilken skola börjar du i efter lovet? tillbaka till larskagg :)
15. Kan du tänka dig att använda stringbikini? neee

16. Har du tältat under sommaren? jepp, once
17. Är du rädd för småkryp? ja :(
18. Senaste resan? beror på vad man ser som resa ;b
19. Föredrar du pool eller hav? pool tror jag.
20. Eller är du en badkruka? typ :o
21. Vad är det för datum nu?: 3 augusti 2010
22. Längtar du till skolan?: vet inte faktiskt


SENASTE
1. Kompisen du träffade:
lotta
2. Personen du pratade I telefon med: matthias
3. Du fick SMS av: phille
4. Du kramade: donno


IDAG
5. Kläder:
leggings, kisströja och ett linne under
6. Bättre än igår: vet inte det faktiskt.

IMORGON
7. Är det:
Onsdag
8. Planer: Hem till lilian kanske?
9. Något tråkigt som händer imorgon: tankarna?

FAVORIT
10. Nummer:
13 gillar jag
11. Färg: gul
12. Årstid:  sommar
13. Saknar du någon? yep
14. Humör för tillfället? dåligt humör, ledsen och trött

FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse? tror jag kollade var klockan var
16. Vad åt du sist?  korv.^^
17. Vad irriterar du dig på? ganska mycket just i denna stund
18. Tror du på distansförållanden? Om man verklgein litar på varandra och är riktigt kära tror jag att de fungerar.
19. Vem tänker du på just nu? haha,.
20. Tror du att personen tänker på dig med? nej, men man kan väl hoppas? ;D
21. Vart reste du sist? veti inte ^^
22. Vad gjorde du igår kväll? jag var med elin  :)
23. Liknar du din mamma eller pappa? mamma tror jag

24. Ler du ofta? jaaa -.-
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: svår, alla? : D
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? yep,degör jag : )  
27. I vems säng sov du i igår natt?
miiiin
28. Vilken färg har din tröja? grå med tryck
SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? har känts så
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? jotackk
31. Gråter du när du skadar dig? de händer

 

34. Önskar du att du var lyckligare? jaaa, de gör jag
35. Är lycka överskattat? nejeee!
36. Kan musik göra dig glad? absolut!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?
jajamen!
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? japp!
39. Har du en flick/pojkvän? nej
40. Är du nöjd med det? -


HAT
42. Vem hatar du verkligen?
don't tell.
43. har du någonsin gjort en hat-lista? neje
44. Är du en mobbare? ne
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? haha, jaaa
46. Har du blivit sviken någon gång? för många gånger
SKOLAN
47. Gillar du skolan? ibland

48. Favoritämne? graf
49. Värsta ämne? alla andra
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola? vetefan ; o

 


GLÄDJE


32. Är du en glad person? yeeah
33. Vad gör dig glad? mycket : )

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0