god kvällsmat på ingång

har varit ledig idag, vilket har varit ganska skönt, men fick ändå dra upp mig från sängen vid halv åtta, för att jag hade körlektion. Min dag har varit bra, har kännt mig så duktig hela dagen (det är inte ofta jag känner så) och jag har tänkt att de inte ska sluta än så jag ska strax göra mega god kvällmat! Hade tänkt mig två kokta ägg(för att de gick så bra igår) Sen några knäckebrod med keso, skinka och tomat på! Låter jag inte ganska nyttig nu? Det gillar jag! 

Har dock lite ångest för hur det ser ut i mitt rum just nu, men jag menar.. kan ju inte överträffa mig själv och städa också? eller? nej, inte ikväll, hade faktiskt tänkt att plugga lite också. HAHA. galet, de lät inte alls som mig... men det är ju bra?

Imorgon blir det en kort dag, börjar med en körlektion sen grafiskt kommunikation, sen får vi se vart schemat vill, för har verkligen ingen koll på det såhär i början.

Men nu måste jag göra mat, Puss! :*

bilder från helgen btw;






Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0