stadsfest+fester

Tjao!

Nu har stadsfesten + rix fm passerat lilla kalmar och idag är det en sån dag där förmodligen hela kalmar ligger i soffan och kollar på film, efter film, efter film för att vila upp sig efter helgens festande. Jag kan säga att jag har festat sen i onsdags och jag är ganska slut i kroppen, men roligt har det varit måste jag säga.

Onsdag; Jag åkte hem till lilians fina lägenhet där kvällen spenderades med lilian, jennie, kajsa, johan och simon. Vi grillade kött och lilian hade gjort en urgod potatisgratäng, cred till dig där lilian! Sen blev det spel och mycket dricka. Vid två-tre snåret tog lilian,johan,simon och jag våra ben och började traska mot slottshotellet för att hälsa på philip på jobbet, där blev vi kvar ett tag, sen traskade vi tillbaka. Efter det somnade alla.. nästan, men inte jag för att jag gick med soluppgången till stationen och tog bussen hem och sov.

Torsdag; Kvällen började med att jag tog bussen in till stan(fllt med folk) Mötte upp elin, maria och carolina sedan gick vi hem till elin och fixade oss. Började förfesta lite, sen kom de typ sjuhunda pers som jag inte kände, så jag tog mig en tripp till stensö till siri på förfest där maria, siri, linn, sonya och ella var. Vi var där ganska länge innan vi gick in till stan, det var en rolig ingång till staden iaf! Sen efter ett tag i stan gick vi in på bistro (gratis!) och inne på toaletten hittar jag tilda & maja så jag spenderar resten av kvällen med dom och sedan hämtar magnus maria och mig och kör oss hem ;*

Fredag; Slöar hela dagen tills elin kommer och hämtar mig då vi åker till maria för lite mys och spel, det var himla roligt! Efter att vi har velat ett tag far elin och jag in till stan för att mysa runt ibland allt folk. Träffar på mamma och pappa där inne som hade missat 22:20 bussen och pappa som har somnat på bordet ... Hjälpta dem lite med att kolla buss och inser att nästa går 00:30. Så de sätter sig på backen vid stationen och väntar på bussen. Jag och elin gick vidare i stan och träffade lite folk som man kände sen gick vi och köpte lite mat och gick hem till elins lägenhet och kollade på beck! Fast, efter en kvart är jag för trött så vi gick och la oss! Ringde även mamma och kollade så att de kom hem riktigt så ni inte trodde att jag bara lämnade dom där! ;)

Lördag; Yesterday var himla kul, elin och jag åkte in till stan vid fyra ungefär, när vi kom in till stan köpte vi massor med stuff att ha till våra drinkar! Sedan började vi fixa oss och göra lite drinkar. Efter ett tag kom amy och vi började spela lite och sedan kom även ellen så vi satt och förfestade ett tag innan vi bestämde oss för att åka vidare till tilde och fridas artonårsfest i lindsdal. När vi kom dit var de ganska chilligt, folk var lugna. Så vi satte oss och spelade lite och efter ett tag började folk bli runda under fötterna och de började dansa och vissa blev det tillochmed lite för mycket för, men de skrattade vi bara åt. Elin och jag åkte hem halv ett ungefär och när vi kom hem åt hon lite och sen somnade vi på fläcken.. nästan. : ) Väldigt härlig med udda kväll, kan säga att jag uteslöt ganska många detaljer, men vet ju inte direkt vilka som läser så vill inte vara allt för utpekande ; )

Idag har jag varit med elin halva dagen, vi har städat lite i lägenheten samt glott på tv. När jag kom hem kollade jag på film och har sen dess bara slöat och de gillar jag : )




alla bilderna är från lördagen.


Mina Kommentarer
Postat av: ehehe

verkar som du umgåtts en hel del med dendär elin alltså. måste varit fett najs! hihihi. puss! om du loggar in på msn sen så kan du få lite bilderrr till :)

2010-08-09 @ 14:49:38
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0