varmt!

Nu åkte elin hem precis... jag har varit med henne nästan hela dagen, vi har suttit på en brygga vid slotet och njutit av våra goda smoothies och solat lite. En riktigt härlig sommardag, men inget vidare bra väder för långbyxor ;< visste ju inte hur vädret skulle bli när jag tog bussen kvart över sju härifrån, så fick chansa och väldigt fel blev det.

Riskettan gick ganska fort fast den var på tre timmar, varje gång jag öppnade munnen sa jag alltid fel svar, så folket måste trott att jag inte visste något alls. Men så kan de gå ibland :)

Nu ska jag ta en dusch och se vart kvällen tar vägen, puss!



en oldie på elin och mig!
dock väldigt härlig ;>


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0