Alla ska ha en gullegris

Allt är lite upp och ner, bak och fram och ut och in, men jag mår bra.

Försöker bara leva i nuet och ha så kul man kan ha plus att jag måste säga detta nu:

Lotta är bäst, hon är helt jävla awesome. tror aldrig att jag kommer att skriva detta igen med tanke på att jag inte brukar vara såhär gulllig, men jag skriver det för att jag vill att hon ska veta hur mycket jag uppskattar att ha henne som vän, även fast vi "okeldi:ar" varandra ibland, men det är värt det. Lotta är den enda människa i hela världen som vet precis allt jag tänker på och som faktiskt hjälper mig och inte bara står där. Hon är en vän, en riktig sådan.

Vi kan göra världens tråkigaste och jobbigaste saker till världens roligaste, det är askalas.

Tack för att du är en gullegris pottis♥


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0