Dag 01 – Om mig



Tja!
Heter Madeleine Romin kallas helst för madde och bor med min familj i ett gult hus några mil utanför kalmar. Jag har 6 syskon som jag ska berätta om någon annan dag ;> Men bara en av dem bor hemma, matthias.

Jag har brunt hår och egentligen blå/gröna ögon, men just för tillfället använder jag bruna linser dom jag trivs väldigt mycket med.

Jag är 18år, har körkort, festar ganska mycket och trivs med mitt liv. Jag har världens sötaste föräldrar och världens bästa syskon.

Jag går mitt sista år på Lars kaggskolan på medialinjen med inrikning grafikskommunikation, jag trivs med det för det är galet skoj.

Min favoritfärg är gul, som de flesta vet! : D  haha'!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0