Dag 04 – Mina syskon

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första riktiga kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina syskon
Dag 05 – Mina bästa vänner
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min favoritfilm
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Det här hade jag på mig för 10 år sedan
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Min favoritlåt
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Det här åt jag i dag
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Jag önskar mig...
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Ah, vi börjar väl i storleksordning med äldsta först! :D


Magnus!
Mitt äldsta syskon, han är 31år, men galnast av alla! Han har motorcykel, älskar rock och är bara rolig! :D Han ställer alltid upp för sina syskon, även om man ringer mitt i natten och har probelm så kommer han fort som tusan i sin bmw! Han är bäst! Men tycker dock att han jobbar lite för mycket, men så är de när man har startat eget!
-Magnus är mitt halvsyskon på mammas sida! 


Maria
Det är nog de syskon jag är mest lik, även fast vi bara är halvsyskon. Maria är precis som jag och jag är precis som henne. När jag ser bilder på henne när hon var liten kan jag faktiskt tro att de är jag. Maria är även de syskonet har förmodligen har spenderat mest tid med. Maria är förövrigt 30år men ser ut som 20år(de flesta säger de) och hon har två übersöta pojkar; Noah och Rasmus.
-Maria är mitt halvsyskon på mammas sida.

Mikael

Mikael är 28år gammal och bor i malmö eller lund eller något just nu. Jag träffar honom knappt något alls, det är lite synd faktiskt. Men han är iaf en galen storebror och busig är han också. Han är väldigt lik Matthias i vissa vinklar och vissa linjer :)
- Mikael är min halvbror på pappas sida.

Martina

Världens bästa Martina är 27år gammal och är hur snäll som hellst. Hon är en superbra syster och var galet snäll och duktig som hjälpte mig med mitt körkort. Martina och jag umgås tyvärr inte så mycket, vi träffas ibland och de tycker jag om, alltså att vi träffas ibland istället för aldrig, de hade inte varit kul :(. Vi brukade ha filmkvällar ibland och bara pratade tjejsnack och åt massa god mat tills vi inte orkade något godis sen. Saknar faktiskt de... ! 
-Martina är mitt halvsyskon på mammas sida.

Martin

Martin är 23 år gammal! Han är en mupp, fast rätt snäll haha.
Martin och jag bråkade alltid när vi var små, han och matthias gjorde massor av elaka saker till mig, för jag var ju minst och tjej, därför var de skitkul..... t.ex när han sköt mig i benet med ett luftgevär! Glömmer de aldrig ^^ haha. Nä, men Martin och jag har fått ganska bra kontakt på sista tiden, vilket är jättekul! Han är riktigt skoj. :)
-Martin är mitt helsyskon!

Robin 

Robin är 22år!
Han är egentligen inte min bror, men när en person bor hos en i flera år blir man som syskon, så ingen ska misstolka, robin och jag är inte släkt alls, men han är min styvbror typ, eller något knas! Han är iaf en galen festprisse och mycket snäll  :D haha!

Matthias

Matthias är 21 år.
Han och jag har nog mest kontakt av alla mina syskon, eftersom jag träffar honom rätt ofta
plus att han bor hemma då, förutom när han jobbar  ;) haha! Matthias och jag är rätt lika också, näe folk har träffat matthias och mig säger de att vi är sjukt lika, dock ser jag inte de, men de är nog inte så konstigt ^^
-Matthias är mitt helsyskon : )


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0