Ibland snurrar jorden åt fel håll

Jag känner såhär:

Jag kanske borde låsa min blogg, till mina vänner och familj. Varför ska jag ha folk som läser bloggen som varken bry sig om mig eller som bara vill hitta fel i de jag skriver? Jag blir så trött, seriöst, varför beter inte alla sig som vuxna människor de som de flesta egentligen är.

JAG skriver som jag känner här, det är MINA åsikter här. Jag kommer inte ändra mig för att ni tycker att de är fel.

Man kan bli en bättre människa, men de verkar inte vara något som någon vill sträva efter även fast jag vet att jag och mina NÄRA inte är de bästa så behöver inte alla vara likadana. Om alla tänker göra som alla andra, blir världen helt tråkig och meningslös, varför vill man vara som alla andra?

Nä, varför ska jag lägga ner tid på detta skiten?
Jag är ju bara en omogen 18åring ?

Tack för att din telefon nu går i 120.


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0