inte glad

Är så jävla förbannad just nu.
Det finns en person i denna stad som är otroligt omogen liten tjej. Varför beter man sig som 14 när man är vuxen? Och varför lyssnar man på skitsnack och blir sur för de och inte pratar med personen de är om? Ja, irriterad.

Hade jag sett dig på stan, jag lovar att jag hade sagt något, varför ska jag låtsas som ingenting när du förstör? Snälla väx upp och tänk på vad du håller på med, du kommer inte ha några vänner kvar om du ska fortsätta såhär. Jag som tyckte du var en go tjej, men inte längre. Fy fan för dig alltså ärligt talat.

Som jag sagt innan, min blogg, jag skriver vad jag känner för, passar de inte dig, så stick.


Mina Kommentarer
Postat av: Annelie

Usch låter jobbigt...



Jag har oxå folk som läser min blogg och bara kritiserar hela tiden...Jag har sagt till dem att i min blogg skriver jag om mina känslor...vill de inte läsa det..(kan vara om dem kanske)så låt bli och läs då för tusan...



Håller på dej Madde...stå på dej...

Kram<3

2010-12-22 @ 23:37:03

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0