idolfinal? -.-



trött tjej efter att jag har gjort nada idag.
Får skylla på att lotta och jag pluggade hela kvällen igår (18,00-23,30) så jag får vara trött! Hade nämligen prov i historia idag; Industriella revulutionen. Hör ni hur kul de låter eller? nä, inte speciellt kul och inte specillt lätt att lära sig när det är booring.
Hade för övrig en rolig dag med lotta igår, fast att vi pluggade. haha!

Skulle egentligen träffat syster maria idag, men alla som bor i hennes hus blev sjuka, inte kul alls, så skickar en liten krya på er hälsning! <3

Imorgon ska ajg dick hänga med henne en stund då hon ska tatuera sig, trevligt tycker jag! Sedan på eftermiddagen blir de förmodligen av till mönsterrås? Tror jag kan behöva lite mys med massor av tjejer. kommer bli kanon! Får tacka Celie att jag får följa med! :)

Har varit med tessan hela dagen, vi har varit i torsås och kollat på de där huset med massor av lysen å grejer, übercoolt : )
Sedan har hon målat mina naglar, supernajs äre!
 

syns kanske inte så mkt, är vinrött-blågrönt-svart och sedan på de svarta äre en pärla och på de blågröna äre gula prickar.
lite coolt? : )

juste, de är även idolfinal idag... hela familjen var samlad framför tv:n, mamma coh jag hejar på jay(har dock inte kollat på idol annars, menmen, han är grym) Medans pappa och matthias hejar på minnah, så alla röstade lite, fattar dock inte varför jag gjorde de, men de är väl grupptryck ;)  haha!

PUSS♥


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0