fredagen

fredagen var en bra dag. hihi. Vaknade upp bredvid världens finaste älskling. Han var på ett mycket glatt humör eftersom solen var framme och snön smälte, likaså jag: )
sen bar det av hemmåt, sen när jag hade varit hemma en stund och städat mitt rum kom lottis! Vi fixade oss och åt lite sen kom alla andra vid klockan sex när jag sa klockan fem. haha, fick massor av sms vid fem tiden "jag blir sen" "bussen var sen" blabla. men folk kom iaf : )
Sedan vid halv tio tog vi bussen till festen där kvällen spenderades till runt ett halv två tror jag då jag, louise, lotta, elin & helena åkte hem till mig och åt upp våra rostade mackor och drack upp en stor juice. men det var helt okej : D

SAmmarfattnign av kvällen var helt okej.  : ) tror inte jag och louise ska dela på en shot mer iaf, kan säga att vi blev rätt packade, louise kom liksom hem med ett dörrhandtag? hahahaa!  ja, men det var kul!

tänkte lägga in bilder, men blogg.se verkar itne vilja det idag. SYND!
ni får kolla på facebook istället ;>


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0