godmorgonlista

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

1. Det första du tvättar i duschen?
  håret

2. Gillar du kaffe?
nej, inte än ^^

3. Hur mår du just NU?
trött, snorig och allmänt seg

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
philläää hihiih.

5. Berätta om din senaste dröm.
jag drömde om alla min vänner, dom var med i en liten del av hela drömmen. Jag åkte iaf kundvagn ner fört en backe med lotta och någon random.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
whoppertoast<3 ja, tror det :D

7. Vad vill du ha just nu?
philläää

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
jeppp

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
båda : )

10. Använder du smileys?
ja, fast inte riktiga så ofta längre.

11. Har du träffat någon kändis?
yeah : D

12. Gillar du keso?

ja :D mums!

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
ingen, vaknade nyss ^^

14. Hur många länder har du besökt?
två.  hihi

15. Är dina föräldrar stränga?
haha, no!

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
ja :D lätt. om någon betalade : )

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
nej, inte vad jag vet ;b

18. Brukar du hyra film?
jao, ibland så : )

19. Var kommer du vara på lördag?
hm, donno : )  bakis kankse  ;b

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
nej, hehehehe

22. Vad åt du till lunch?

har inte ätit något idag ;b

23. Har du lockigt hår?
nej, men när jag vill har jag det

24. När grät du senast?
vet inte, kanske igår när phille nästan gjorde så jag tappade andan.

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
hhaaa, ja : )

26. Favoritårstid?
sommar lätt.

27. Vem höll du senast i handen?
phillä

28. Sover du med TVn på?
ibland.

29. Tycker du att du är gammal?

haha, ja, snart 18 liksom ;o

30. Är du mörkrädd?

japp.

31. Gillar du ditt liv just nu?
helt okej just nu för stunden : )

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
ja, det har väl hänt  ;b

33. Har du bra syn?
nej : D hahah

34. Var är dina föräldrar just nu?
mamma är i köket och pappa jobbar

35. Vad har du på dig just nu?
shorts & linne : D

36. Vad var det senaste du köpte?

hm, don't know

37. Hatar du mer än 3 personer?
hihi, kanske inte hatar, men ogillar starkt.

38. Använder du sushipinnar?
nej

40. Äger du ett vapen?
haha, absolut : )

41. Gillar du ditt hår?
nej.

42. Gillar du dig själv?
iblnad ;b

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
mamma.

44. Hur ofta använder du MSN?
har börjat bli mer och mer nu eftersom folk klagar på att jag alsrig är inne ;b

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0