jannieärensötnos

hittade massa sött!
Hittade nämnligen en lite söt text som jannie skrev till mig för ett år sedan. ibland är blogg bra : )

"Madde
Min högra hand, min bästa vän, min stjärna. Vi började umgås för några år sen. Vi umgicks ungefär hela sommarlovet 2007. Vi har många många många minnen ihop. Endel dåliga, men absolut mest bra. Mallorca är det största och bästa minnet. Och Valborg 2008, Rix Fm 2008, Tjuvringningar.... Ja, du ser. Det finns massa minnen. Vi har både haft lite problem med kärleken den senaste tiden, men vi har varandra. (det lärt helt fel, men tolka det inte på något snuskigt sätt. haha). Madde har en bra humor. Hon skrattar förresten mest åt den själv. Jag brukar aldrig riktigt förstå vad hon menar, och hon brukar aldrig förstå vad jag menar när jag säger något skämt, men vi skrattar ändå. Jag har sagt det här förut, och kommer säga det flera miljoner gånger till, men jag är glad att jag har dig som vän, Madde. Du vet inte hur bra du är. JAG ÄLSKAR DIG!"

jag blev lika glad nu som jag blev då när jag läste det (a)

 
<3


Mina Kommentarer
Postat av: Martina

Guu vad söta ni är =) En sån vän ska man vara rädd om.

2010-02-17 @ 19:54:52

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0