klagarinte

hej.

jag här galet uttråkad, funderar på att gå ut i snön och bygga en igloo, det skulle vara något.
Men jag vet inte rikgit om jag orkar. Helst skulle jag vilja att älskling var här så vi kunde kolla på en film och bara slappa. det är bäst. Men det är inte så kul att göra det ensam, man känner sig så ensam då.

I morgon är det måndag, och det orkar verkligen inte jag. Skolan börjar bli riktigt för mycket.. läxor hit och dit och prov samt praktikplats måste hittas och projektarbete måste bestämmas. jag vill bara gå och gömma mig.

shit vad jag klagar..
men det får man.

hejdå


Mina Kommentarer
Postat av: egon duvet...

jag vill också bygga igloo!

2010-02-07 @ 13:54:55

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0