MADDEHISSAROCHDISSAR

Jag har kommit på att jag ska köra lite hiss & diss ibland om lite olika saker.
Och idag kör vi första! : )


 Snön börjar försvinna, solen lyser och det börjar äntligen bli vår. det hissar vi!




  
FAKTISKT kissie nya hårfärg
. Fast en sak är ju att hela hon är blä egentligen, men hårfärger passar bättre på henne, plus att hon ser inte lika blåst ut.



 Lottapotta! För att hon är världens starkaste person och världens bästa vän. Jag har alltid kul med henne och hon är underbar. Det finns verklgien ingen som lotta, hon är speciell, MEN BARA PÅ BRA SÄTT.  : ) fast hon kan vara knas ibland men det är helt okej. jag tycker om min lotta!






 självklart att skolan börjar i morgon. man vill ju ha ett lååångt lov, men nej, i morgon börjar skolan igen och det gillas inte alls.


 Vi tar snön har också! men det är för att när den smälter blir de jätta mycket slask och då blir man blöt om fossingarna. inte okej!




 STRESS! jag hatar stress, man kommer få stressa sjukt mycket nu när skolan börjar igen, man kommer att få stressa tills nästa lov och sen kommer det hålla på så till skolan slutar.


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0