paradisemysigår

HÄJ!

Det var igår det avgjordes.. Patrik och Jackie var de ju som vann paradise hotel om någon själv hade missat det.Jag hade sällskap av mathilda, och vi satt spända framför tv:n fast vi visste att jackie skulle vinna, så att patrik vann var faktiskt kul. Efter paradise skulle vi sova, men vi låg aslänge och bara pratade och de ledde till att vi försov oss, mycket duktigt av oss!

Dagen består av multimedia, eller det har jag nu. Sedan är det mat, idrott, mdk & svenska och sen slutar jag och så har klockan hunnit att slå 16:40. ;<

Senare idag får vi se vad som dyker upp, men hoppas på de bästa :))



heido

Mina Kommentarer
Postat av: Mathildaaa

hahaha yeaah vi är bäääst!<3

2010-02-03 @ 19:39:16

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0