skolan

tja.

sitter på mulitmedian och har absolut inget att göra, visst låter det underbart? not. Efter detta ska det vara gympa.. linedance(?) får se om jag orkar att vara med, det lutar inte åt det, men man måste ju vara en duktigt flicka ibland ;o sen äre mdk och sen svenska och då är klockan så mycket att jag redan sover. Sjukt skoltrött är jag. :( Sedan hem och soooova.

I morgon torsdags händer inte ett smack, det är ju iofs onsdag och hälften av alla kalmars ungdomar kommer bege sig till bistro och supa sig fulla i hopp om att komma in, och när de väl kommer in är det sjukt tråkigt. Good luck with that! haha!  Men jag kan säga att jag inte är någon av dem, min morgon dag ska nog bestå av film som alla andra dagar eftersom mitt internet verkar inte viljka fungera som det ska. Det är liksom extra segt. Inte okej någon stans.

Jag är hungrig som en jag vet inte vad just nu. det är fläskkarré i skolan, vad är det? hoppas att det är gott iaf! :)

På måndag kommer det vara najs i skolan eftersom jag, julia, amy och jennie ska vara i studion, och lilla tovelove ska komma hit och sminka oss, fett najs, bilderna kommer bli superbra! WOHO! jag längtar typ : )
Tove är jättebra på att sminka+bra kamera=kan inte bli annat än ett bra foto! :D


nu ska jag logga ut och gå och äta. hejdå.

just, jag hatar denna dagen och alla som har något med den att göra. nästan



jennie, julia & amy


Mina Kommentarer
Postat av: Em

Du är utmanad! Här; http://emelojs.blogg.se/2010/february/3-saker-du-ar-nojd-med.html Som tack för hjälpen får du biobiljetter!

2010-02-10 @ 15:09:53
URL: http://emelojs.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0