tisdag

Häj.
Jag är hemma och välbehållen efter en lång dag. vaknade vid halv elva slöade mycket på morgonen. sedan bar det av till stan med bror, vi åkte till net on net, för att han skulle köpa plast till sin mobil, mycket problem var de med den dära jävla platsen vill jag lova ; D haha.
Sedan åkte jag till stationen och mötte upp tilda, sedan vad vi i stan ett bra tag innan vi åkte till jannie där vi spelade wii och pratade, mycket mysigt.

I morgon ska jag upp tidigt för att åka till lotta, senare på dagen kanske det blir att åka till älskling, får se vad som händer  : )

Nu ska jag snart sova iaf :D
PUSS!

PS! mitt spotify funkar igen :D
heido


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0