JAHAHOPP

Haj, sorry för en väldigt dålig uppdatering. Kan säga att dessa dagar har varit mycket händelserika iaf en. haha.,

Torsdags;  då vare mexico night hos louise, emaa & martina. Slutade illa kan jag säga.. Jag, Lotta och mathilda gick från tegelviken till norrliden, somnade lagom till halv sex snåret.

Fredag: Vaknar upp och känner att man inte har sovit något alls, åker till skolan och har två lektioner, sedan bär det av hem där syskonen kom efter ett tag och vi skulle fira matthias. älskling kom också. : )

Lördag: åkte hem till älskling och sedan tills hans morbror för att fira honom. var där ganska länge och sen åkte vi hem till älskling igen, vi kollade på film och mös. Matthias fyllde 21 också ; >

Söndag: Var hemma hos älskling, bakade en kladdkaka och kollade på alla filmerna som fanns på tv.

Måndag: Var hos älskling till fem då jag tod bussen hem.

Nu fick ni veta mycket ointressant. haha.

PUSS


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0