KÄRLEKLOVELIEBEAMOUR

Har du någon gång saknat en person så mycket att det gör ont fast ni träffade den samma dag?
Har du någon gång tittat en person i ögonen och det har kittlat till i hela kroppen?
Har du någon gång kramat en person och aldrig velat släppa?
Har du någon gång hållt någon i handen på stan och kännt dig som världens lyckligaste?
Har du någon gång kännt att en person betyder allt för dig?
Har du någon gång kysst en person och känt att han är den rätta?
Har du någon gång älskat att vara någons?
Har du någon gång bara slappat en heldag med en person och känna att dagen inte alls var bortkastad?
Har du någon gång vaknat mitt i natten av att en person har lagt sin arm runt dig?
Har du någon gång fått höra att en person sagt att den älskar dig?
Har du någon gång kännt att en person verkligen bryr dig om dig?
Har du någon gång fått höra att du är någons allt?
Har du någon gång vaknat berdvid den personen du älskar?
Har du någon gång älskat någons leende?
Har du någon gång älskat någon?
Har du någon gång varit kär?


Det har jag.
Min kärlek är Phille och jag älskar honom över allt annat.

Du är allt jag vill ha, du är den jag älskar och jag vill aldrig vara utan dig,
du får mig att må bra och få mig att känna mig hel.

Jag älskar dig!

Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I've missed you quite terribly."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms.




jag tror inte riktigt någon förstår hur mycket phille betyder för mig,
jag förstår inte själv ens, men jag vill loa att det är sjukt mycket.

Te amo Phille!
Je t'aime Phille
Ich liebe dich Phille!
I Love you Phille!
Jag älskar dig Phille!



Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0