FREDAGSMYS

Tja!

Dagen idag har varit sjukt chillll! tycker jag iaf, det enda aom var ansträngande var idrotten - fotboll. Det var sådär kul. Jag gjorde två mål iaf :) alltid något :)

Om sisådär en timme kommer lotta hit för lite fredagsmys, hon ska bara spendera någon timme här, men det är bättre än inget. :) Sen ikväll/natt kommer philleälskling och sover här. :)

I morgon är dagen helt oplanerad, men den ska nog spenderas med phille iaf :) MYS!

Mathilda har haft en låt som hon har sjungt och haft repeat hela dagen, självklart fick jag på den på hjärnan och nu ska jag vara lika elak och visa den för er, så ni med får det ;)



Men hejsvejs på ett tag!

:*

förresten, JAG ska läsa engelska C, ni hör väl hur det låter?
HAHA. någon kommer få ig ;o


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0