hejlista

borde plugga
måste plugga
ska plugga
ja, jag måste plugga nu. har en fet inlämning som skulle varit inne i fredags och ett prov i morgon?  hur ska detta gå? Jag ska bara göra denna listan sen har jag lovat mg själv att börja plugga! Great! får se hur bra det går bara ^^


Nämn något som gjorde dig glad igår: Phille och när jag vann över honom på wii (a)

Vad gjorde du kl 08 imorse: sova som en stock (a)

Vad gjorde du för 15 min sedan: pluggade mdk

Det sista du sa högt: "hej"

Det senaste någon sa till dig: hej plutten

Vad har du druckit idag: jucie, läsk och läsk ;o

Vad var det senaste du åt: potatis ;o

Vad var det senaste du köpte: en flaska cola och choklad♥

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit!

Vad är det för väder hos dig nu: mörkt, men snö äre vill jag lova.

Godaste glassmaken: alla♥

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp

Sover du tungt: jag tror så

Drömmer du mardrömmar: det händer då och då, i natt hade jag en ;o

Trivs du med ditt jobb: har inget jobb :o

Favoritklädsel: bra fråga  ;b

Favoritlåt just nu: donno^

Vad ser du om du tittar till höger: en vit vägg!

Vad gör dig glad just nu: inget just precis nu faktiskt, eftersom jag egentligen borde sitta med ett gäng böcker och lära mig tråkiga saker utantill.

Vad ska du göra härnäst: plugga, tyvärr!

Höger eller vänsterhänt: höger ^^

Humör just nu: trött och icke pluggsugen.

Favoritgodis: choklad och allt annat mumsigt!

Kläder just nu: mjukisbralls och allt de dära :)

Sommarplaner: sol, blir brun :D

Hur många kuddar sover du med: treee :)

Vem sov du brevid inatt? Phille♥

Spelar du något instrument: noppp

Morgon eller nattmänniska: natt,fast knappt de heller, känner mig alltid så trött nu för tiden (a)

Vad är viktigast för dig: veta att mina nära och kära mår bra ;*

Är du kittlig: när jag vill ^^

Snarkar du: nej, men vissa andra gör -.-

Stjärntecken: tvilling

Äckligaste insekten: spindlar!

Längtar du mest efter just nu: sol och värme

Har du varit kär någon gång? absolut

Vem är du som person? bra fråga, kanske någon som vet som kan svara på den?  :D haha

När är du född? 5 juni 1992, en bra dag :D  haha
Något som du ångrar? finns väl endel saker tror jag, men inget jag kommer på just nu ;b

När flyttade du hemifrån? är inte där än ;<

Vad är det sexigaste du vet hos det andra könet? magar är jag svag för ;*
Vad är klockan nu? 17:32

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0