maddeärenhärmis

Ja, jag härmar elin lite här ;> Bara att jag översätter ;>

En bild av dig i ditt rum
innan en fest i gulen, då madde leker cool





En bild på dig full
Hos pottan på fest i sommras :)




En bild av dig på din födelsedag.
hade fest hemma med massa mysiga vänner!




De yngsta bilden kan du hitta på själv i digital form.
mamma!<3




En bild av dig i någon av dina favorit outfits.
gult såklart!




En bild på dig när du flummar dig framför kameran.
hittade faktiskt ingen sådär extrem ;o haha




En bild du kan ha utformats för att göra dig mer attraktiv.

donno? haha!



En bild av en natt du ångrar.
hmmm?




En bild av dig när du verkligen är dig själv.
haha, tolka den bäst du vill x) lite galen är jag nog :D




Den senaste bilden på dig.
julafton! :)




En bild på dig när du gör dig knasig.
HAHA, vackra!



En bild på dig när du visar upp en ny frisyr / färg.



En bild av en tid i ditt liv som är över, men du önskar att den inte vore det.
saknar alla tiderna med dig.



En bild av en tid i ditt liv som är över, och man kunde inte vara mer tacksam för de.

konfirmationen. hähä. kom inte på något annat ;o



En bild på dig när du var allt annat än glad.

vet inte när de var, men jag ser ju inte så glad ut iaf ^^




En bild på dig när du inte var medveten om att bilden den togs.

insparken för ettorna.. hahaha. mathilda äcklet kastade mjöl i ansiktet & i ögonen ;< därav handen i ansiktet ^^




En bild av dig när du var en annan person än du är nu.
hhahahaha, i nian. usch (a)




En bild av dig med någon du älskar.
<3



En bild av dig hur du vill att världen ska se dig

gul! HAHA!



En bild som beskriver hur du vill spendera dina dagar
VARA BRUN OCH UTOMLANDS!





En bild av en tid då allting förändrades.
säger väl som elin, då man slutade nian var ju en förändring.




En bild som gör ont i hjärtat
hittade ingen på när våran hus brann, så fick bli denna dysta bild.



En bild som får ditt hjärta att le.
bröderna romin lekar av sig :)



En bild av en av de bästa kvällarna/nätterna i ditt liv.
springbreak-09 var bäst helt enkelt.




SLUT!
kul va? :)
ja hade kul iaf!
:)


Mina Kommentarer
Postat av: elon!

hahaha, härmis! :) :) fin bild du har på mig där, hrm.

2010-01-14 @ 16:05:17
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0