ROLIGHÄNDELSE

Idag på sista lektionen fick jag sådan huvudvärk så julia och jag bestämmde oss för att åka hemmåt, eftersom vi endå hade sån utspridd lektion. Så julia och jag började gå mot utgången och det var bara en korridorr kvar sen var vi ute. Men precis när vi skulle ta steget in i korridoren hör vi en stämma:

läraren: Vart är ni påväg?
julia: eeh...  vi ska...
madde: vi ska bara till ett skåp här borta, ska bara hämta en grej.
( Vi hade liksom alla ytterkläder på oss.. (?))
läraren: jaha okej.
madde: vi kommer snart.
Sen åkte vi hem.
jag tyckte de var rätt kul :)


tagen igår faktiskt :)

Hejdå bror och tove ha det fint i spaiiiiin

Mina Kommentarer
Postat av: julia

hahahaha, så jävla awesome;) fattades bara att hon skulle komma utspringande efter oss också ;)

2010-01-20 @ 19:06:52

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0