URSELDAG

Bah, ingen rolig dag idag inte.
eller kanske på dagen, men när skolan var slut gick allt emot mig.. självklart.
Det stormsnöade när jag skulle gå till bussen, kom precis fra i lagom tid, men självklart är buss fan sen och inte lite heller, 30 jävla minuter, frös som en bebis utan kläder. inte okej alls.
SEN i bussen rammlar de ner en tung sak i mitt huvud och tjejen som sitter på andra sidan gången börjar skratta och jag var riktigt sur då, så jag bara; skit kul!!!

Plus att jag inte kunde träffa älskling idag, det var absolut det sämsta.. Hade sett fram emot de hela dagen. ;<

det blir ingen bild, för dagen har inte förtjänt sig av det.

nu ska jag planera lite.
ciao!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0